dijous, 13 de novembre de 2008

Manifestòdrom

Vagi per davant que el dret a manifestar-se és quelcom molt important i que respecto per sobre de tot, bé, hi ha coses que respecto més però no són el tema central d'aquest escrit. Nissan, Ensenyament, Pies negros, gats amb ungles llargues, bombers, Plataformes Sobiranistes, universitaris... Tots es manifesten. Perdó, ens manifestem.

Un dia vaig sentir una dada que em va fer pensar molt, cada dia a Barcelona hi ha 4 manifestacions convocades. QUATRE. CADA DIA. Suposo que és una mitjana aritmètica, tan se val. El problema ve quan el 99% de les manifestacions es fan al costat de casa teva.


Qui em conegui ja sap on visc i es podrà fer un mapa de localització ben ràpid, pels que no ho saben, visc AL COSTAT de Via Laietana, a Barcelona. Mapa de localització fet, oi? La zona d'intersecció entre manifestacions i jo és 100% coincident, és a dir, que pringo sempre. Tinc l'estranya mania d'anar amb moto per la ciutat i l'aparco a prop de casa, on em deixen.

Els dies de manifestació:

- No puc arribar a casa amb el meu vehicle
- No puc aparcar convenientment el meu vehicle.

- He de suportar el soroll dels helicòpters des de l'hora que comença la manifestació fins que l'últim reducte manifestaire ha marxat.


Quina pell més fina que tinc oi? Potser si, però el dia que les manifestacions es reparteixin per tota la ciutat, en zones comercials i de vianants, a avingudes de la zona alta, entre fàbriques als polígons, o a bonics passejos marítims callaré, i quan toqui a casa meva diré: "què hi farem"


Fins llavors, proposo el canvi de nom de Via Laietana o de tot el barri en general pel de Manifestòdrom Municipal, a veure si sent municipal aconseguim alguna cosa pel barri.

Mecagundena d'helicòpter!

2 comentaris:

  1. ai veineta, com t'entenc!!!
    cagoenelputohelicóptero!!!

    ResponElimina
  2. estoy segura de que te has escondido en otro blog desconocido, otro flickr u otra cosa que yo desconzco...uhmm...te encontraré!

    ResponElimina